Beoordelingen

Een geweldige ervaring die we graag snel weer over doen!

"Heerlijke lunch gehad! genieten op het hoogste niveau! dank jullie wel voor de geweldige service! wij komen hier zeker snel weer terug. ik snap nog steeds niet dat jullie die Michelin ster niet hebben!"

Twantwee, 19 mei 2023

10 van 10

"In vergelijking met andere restaurants van de zelfde groep, steekt Senses er met kop en schouders bovenuit. Uitstekend eten, zeer fijne bediening…."

Alex, 14 april 2023

Goed eten

"Gezellig restaurant in hartje Amsterdam . Vriendelijk personeel en heerlijk eten. Wij zijn voor de 7 gangen gegaan. Super lekker"

Danny en Mariella, 7 april 2023

9.5 van 10

""

Cara, 5 april 2023

9.5 van 10

""

Emmanuel, 3 april 2023

8 van 10

""

Charles, 2 april 2023

10 van 10

""

Fabio, 1 april 2023

10 van 10

""

Kasey, 31 maart 2023

Gezellig, heerlijk, relaxed

"Heerlijk gegeten in een rustige en relaxte gelegenheid. Prima wijn combinaties en personeel was vriendelijk en gastvrij"

Mark, 19 maart 2023

Absolute aannrader op sterrenniveau!

"Geweldige keuken! Mijn vrouw en ik bezoeken vele sterren restaurants en we zijn ervan overtuigd dat Sense er absoluut één verdient. Zeer goede bediening en sfeervol restaurant!"

Noelqu, 4 maart 2023